Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





קשיי התארגנות אצל ילדים - איתור קשיי יזימה והתמדה אצל ילדים

קשיי התארגנות אצל ילדים

איתור קשיי יזימה והתמדה אצל ילדים

מתוך שלל הילדים המתוקים שמגיעים אלי ישנו סוג ילדים אחד מעניין שאני מכנה אותם הילדים ללא הבטריה. מכשיר על בטריה שעומדת להגמר פועל ומפסיק , פועל ומפסיק. מכשיר על בטריה ריקה מפסיק לעבוד. ילדים בלי בטריה הם ילדים שאין להם כביכול מנוע ליזום פעילויות. אין משהו שמניע אותם לפעולה. זאת הסיבה שההורים עושים עבודה כל כך מאומצת. הם אלו שמזכירים לילד לצחצח שיניים, להכין שיעורים, ללכת לחוג, לא לאחר לטיפול. לא מדובר בילדים עם הפרעות התנהגות שעושים מה שהם רוצים ולא מקשיבים לגבולות אלא פשוט אין להם מניע פנימי שמניע אותם לפעול. זאת הסיבה שלא אכפת להם לאחר לחוג ולא אכפת להם לאחר לבית ספר ולא אכפת להם אם יכינו או לא יכינו שיעורים. אי אפשר להעניש ילדים כאלו כי לא אכפת להם מכלום. אם תגידו להם שאי אפשר לצפות בטלוויזיה היום בגלל שלא הכינו שיעורים, הם פשוט יעשו משהו אחר. זה לא יניע אותם לעשות שיעורים בפעם הבאה כי המנוע או הבטריה לפעולה חסרים.

ילדים עם קשיי התארגנות מסוג יזימה, התמדה וחוסר משמעות מתאפיינים במצבים הבאים:

הם לא יוזמים צחצוח שיניים בבוקר - צריך להגיד להם אלף פעם כדי שילכו לצחצח

הם לא יוזמים תהליך של לבוש בבוקר ולכן מתקשים בעצמם להתלבש בבוקר

הם לא יוזמים הכנת שיעורי בית אך כשמושיבים אותם הם מבינים את החומר ומצליחים להכין

צריך לעיתים לשבת לידם כדי שיתחילו, ימשיכו וייסימו שיעורי בית

לא אכפת להם לאחר לבית ספר או לאחר לחוג או לכל מקום אחר

לא אכפת להם מה יגידו עליהם

לא אכפת להם אם יוצא להם דברים טובים או לא טובים בעבודות בית ספר

יש להם עולם פנימי עשיר שיכול להעסיק אותם בכל מצב

יתכן והם חולמניים או סובלים מהפרעת קשב וריכוז

עולם המשמעות שלכם הקשור בעולם החיצוני מצומצם מאוד