Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





דומיננטיות בשתי ידיים

דומיננטיות בשתי ידיים

האם הילד שלך מחליף ידיים בפעילויות ציור, צביעה, כתיבה, גזירה, אכילה ועוד ?

האם הילד בעצמו אינו יודע באיזה יד יותר נוח לו לעשות פעילויות שונות ?

מעטים הם האנשים המוגדרים כבעלי דומיננטיות דו צדדית - היכולת לעשות הכל בשתי ידיים ללא העדפת צד מוגדרת.

ילדים רבים בעלי דומיננטיות בלתי מבוססת או בלתי ברורה הם ילדים בעלי דומיננטיות שמאלית חלשה שבאה לידי ביטוי בנטייה להעדיף לבצע תפקודים ספציפים ביד אחת לעומת תפקודים ספציפים ביד שנייה.

כל עוד הילד משתמש באותה יד לאורך אותה פעילויות ובאופן קבוע לא צריכה להיות בעיה תפקודית.

מה הכוונה ?

אם הילד כותב באופן עקבי תמיד ביד ימין (לא מחליף ליד שמאל) וגוזר באופן עקבי ביד שמאל, אין כל בעיה היות והן הצד של המוח והן היד עצמה עושה את הפעילות מספיק פעמים כדי להגיע לרמת השכלול הנדרשת.

 

לשאלות וייעוץ בנושא ביסוס דומיננטיות  יש לפנות לאבחון ריפוי בעיסוק