Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





תפיסה מרחבית אצל ילדים

תפיסה מרחבית אצל ילדים

הפרעה בתפיסה מרחבית וחזותית

חוסר התמצאות בכיוונים (ימין- שמאל, קדימה-אחורה, צפון-דרום), קושי בזכירת סדרות כמו סדר אותיות האל"ף בי"ת או חודשי השנה, קושי בהבנת מידע המוצג באופן חזותי (תרשימים, גרפים).

סימני אזהרה ללקות זו נראים כבר מהגיל הרך, שהילד מתקשה בזחילה, אין לו מוטיבציה לחקור את סביבתו, ומאוחר יותר לא מסוגל להרכיב פאזלים.

בבית הספר תתבטא הלקות בלימודי הגיאוגרפיה והגיאומטריה ובהתמודדות עם חומרים חזותיים. בגיל מאוחר יותר יתכן שיהיה לו קושי בלימודי נהיגה ובניווטים.

גורם מטפל: מרפאה בעיסוק בגיל צעיר או מורה להוראה מתקנת בגיל בית הספר.