Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





ילד שלא רוצה ללמוד

ילד שלא רוצה ללמוד

ילד שלא רוצה ללמוד, מה עושים ?

לאורית שלום, יש לי בת בגיל חמש , עולה שנה הבאה לכיתה א׳. אני רוצה מאוד להכין אותה לכיתה א׳ דרך עבודה בבית של העתקת ספרות, דפי גזירה , הכרות עם שמות האותיות. הבעיה היא שהיא לא נותנת לי ללמד אותה שום דבר. היא כאילו מתנגדת להכל ורוצה לשחק עם הבובות  וכלי האוכל או עם המדבקות. בגן לא מכינים אותם כמעט לכיתה א ואני חושבת שהיא תגיע לשם כי תרגיש פחות טובה היות ורוב הילדים שיהיו בכיתה כבר ידעו לכתוב אותיות ומספרים.

לענת שלום, שאלתך חשובה ומעניינת אל חסרים בה הרבה פרטים כמו : מה אומרת הגננת על השתתפותה בגן. האם היא מקשיבה לה, האם היא יושבת בריכוז? איך ההבנה שלה ? האם בגן היא כן משתתפת בפעילויות של דפי עבודה כמו גזירה וצביעה? איך האחיזת עיפרון שלה? האם היא מרכיבה פאזלים?  ומסכימה לבנות מקוביות . אם יש דפוס המנעות כלשהוא גם בגן יתכן והוא יושב על קושי חווי. אני מציעה שתתיעצי עם הגננת ובמידה ואינה משתפת פעולה גם בגן בתחומי הלמידה והכתיבה ו/ או ביצועיה נמוכים ביחס לגיל, קחי אותה לאבחון וטיפול ריפוי בעיסוק כדי לספק לה חוויה שבה היא לומדת בהנאה דרך התנסויות חושיות