Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





אין זמן ללמד את הילד - הדרכת הורים ריפוי בעיסוק. ריפוי בעיסוק לילדים
אין זמן ללמד את הילד
הדרכת הורים ריפוי בעיסוק
 
הורים רבים מאמינים שכדי לעבוד עם הילד על מטרות ריפוי בעיסוק ולקדם איתו צריך לפנות זמן ולשבת איתו מספר פעמים בשבוע. אז נכון שכל ישיבה עם הילד ליד שולחן מאפשרת למידה והתקדמות אך אין זה אומר שלא ניתן לעשות זאת גם אם לא מפנים זמן ישיבה אישי וממוקד. הורים רבים מתקשים לפנות זמן לשבת עם הילד הגדול כי הילד הקטן או כי סידורי הבית אינם מאפשרים זאת . חשוב להבין שאפשר לקדם וללמד את הילד בתחום מטרות הטיפול עם ארגון זמן אחר וגם מבלי ישיבה ארוכה ואישית ליד שולחן.
 
כיצד ?
משתמשים בזמן הנהיגה או ההליכה לעבודה על הבנת כיוונים, זיהוי ושיום מספרים ואותיות שרואים בשלטים.
מקנים לילד אסטרטגיות תומכות בזיכרון והבנה 
משתמשים בזמן הכנת ארוחת הערב כדי ללמד את הילד לתכנן, להקשיב להוראות ומשלבים את הילד בעזרה בהכנת הארוחה ובסידור השולחן. 
קובעים שבוקר אחד פנוי (היום החופשי או יום שמאפשר להגיע לעבודה מאוחר) מביאים את הילד לגן ונשארים איתו רבע שעה ועובדים על ציור דגם או הרכבת פאזל, במידה וצריך לחזק יכולות ציור ומשחק.
קובעים עם בן משפחה שיוציא את הילד הצעיר אחרהצ ביום שישי כדי לפנות זמן לשבת עם הילד הגדול. קובעים מראש שזמן זה יחולק לשניים. עבודה על תחומים בהם הילד צריך חיזוק ומשחק בחירה שהילד בוחר לאחר מכן. 
מבקשים מרפאה בעיסוק טיפים לדרכים יצירתיות וקצרות לשלב ביום יום עבודה על מטרות הטיפול