Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

צור קשר
שם :
טלפון :
נושא :
חדשות אחרונות

הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק. 

 




אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.






אבחון פרטי בריפוי בעיסוק לילדי בית ספר.





 


טיפול פרטי בריפוי בעיסוק לילדי גן.





 


טיפול בריפוי בעיסוק לילדי גן דרך קופות החולים.





 


הדרכות הורים  בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סייעות בריפוי בעיסוק.





 


הדרכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי גן.





 


אבחון יכולת הלמידה בשיטת ה-LPAD  לילדי בית ספר.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי גן.





 


טיפולי העשרה אינסטרומנטלית (שיטת פוירשטיין) לילדי בית ספר יסודי ותיכון.





התפתחות הילד חציית קו אמצע

התפתחות הילד

מוטוריקה עדינה וגסה

האם הילד שלך מתקשה במוטוריקה עדינה? האם הוא מחליף ידיים ומתקשה להראות דומיננטיות ברורה ? האם הוא משתמש ביד ימין לכתיבה וביד שמאל לגזירה. במידה וכן, יתכן והדבר קשור לבשלות יכוולת חציית קו אמצע

חציית קו אמצע של הגוף - היכולת לבצע תנועות עיניים, ידיים או רגליים מעבר לקו האמצע של הגוף (קו דמיוני שעובר באמצע הגוף וחוצה אותו לימין ושמאל). לדוגמה, היכולת לקחת עם יד ימין חפץ המונח משמאל לקו האמצע של גופו. יכולת חציית קו האמצע קשורה לדומיננטיות ידנית. ילדים שאין להם יד דומיננטית נוטים להשתמש ביד ימין כשהאובייקט מונח בצד ימין ולהשתמש ביד שמאל כשהאובייקט מונח בצד שמאל. ככל שיכולת חציית קו אמצע מבוססת יותר היכולת להשתמש ביד הדומיננטית במרחב הנגדי לה קלה יותר. עם העליה בגיל ישנו שיפור ביכולת זאת אך ניתן לשפרה דרך תרגלי רוטציות ותנועות שונות. לשיפור יכולת חציית קו אמצע ושימוש עקבי ביד דומיננטית ניתן להתייעץ עם מרפאה בעיסוק.